Nowy punkt obsługi w czasie remontu schodów urzędowych!

Od 22 do 24 października 2025 roku, z powodu prac remontowych przy schodach, dostęp do Urzędu oraz Banku będzie niemożliwy. W związku z tym, aby zapewnić ciągłość obsługi mieszkańców, przygotowano tymczasowe stanowisko w namiocie zlokalizowanym za budynkiem urzędu. Płatności kartą w tym okresie nie będą akceptowane, a wszelkie transakcje finansowe powinny być realizowane wyłącznie poprzez przelew bankowy.
Ograniczenia w dostępie do usług
Podczas remontu, obsługa klientów w zakresie spraw związanych z dowodami osobistymi zostanie czasowo wstrzymana. Oznacza to, że nie będzie można ani składać wniosków o nowe dowody osobiste, ani odbierać gotowych dokumentów. Mieszkańcy proszeni są o zrozumienie i cierpliwość w tej kwestii.
Usługi bankowe i dostępność bankomatu
Pomimo zamknięcia dostępu do wnętrza banku, bankomat znajdujący się na zewnątrz budynku będzie nadal dostępny dla klientów. Osoby potrzebujące wypłacić gotówkę mogą korzystać z tej usługi bez przeszkód.
Przeprosiny za niedogodności
Władze lokalne przepraszają za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji i zachęcają do korzystania z dostępnych środków komunikacji elektronicznej w celu załatwiania spraw urzędowych. Wszelkie działania mają na celu poprawę bezpieczeństwa oraz funkcjonalności budynku, co w przyszłości przyniesie korzyści wszystkim mieszkańcom.
Źródło: facebook.com/GminaBobrowniki